אזרחים ותיקים - הגיל הפעיל

מועדון רמון

מועדון רמון גיל הזהב  

תיכון דרכא רמון גאה להציג את פתיחת מועדון רמון עבור גיל הזהב שיחל לפעול בשנת הלימודים תשפ"ד.

המועדון מיועד לתושבי קהילת גדרה, בני הגיל השלישי בשיתוף תלמידי בית הספר וצוות המורים, ליצירת שיח וקשר רב דורי וחיזוק תחושת השייכות וההעשרה ההדדית. חסר לכם המפגש האישי? אנחנו מזמינים אתכם להשתלב במגוון הפעילויות המוצעות במועדון רמון שגיבשנו עבורכם ולשיח אישי עם בני ובנות הנוער המדהימים שלנו, הם ישמחו להכיר, להתייעץ וללמוד מכם.

 

                                נשמח לראותכם ולהכירכם, 

                                    כלל קהילת רמון.              

 

הפעילויות המוצעות הן:

שח - מט 

מוזמנים לקחת חלק פעיל עם תלמידי החטיבה הצעירה בשיעורי שחמט. ללמוד, לשחק ולהתנסות באסטרטגיות שנלמדו בשיעור. סה"כ ארבעה מפגשים. סטיילינג וסטיילינג תרפי  

נשים יקרות!, מוזמנות למפגש נשי מיוחד מסוג אחר של ״סטיילינג תרפי״ בו תוכלי לשמוע על הקשר בין בגדים, רגשות ומה שביניהם…ולסיום נקבל השראה מארון הבגדים של האומנית האייקונית פרידה קאלו. בקיצור, בואו, יהיה כיף. פעם בשבוע. סה"כ ארבעה מפגשים.

זהות וייחודיות ישראלית 

אקטואליה, פוליטיקה ואזרחות מעניינים אותך? מקומך איתנו!

במפגשים נחשף לחברה הישראלית על שלל גווניה, האתגרים שהיא מביאה איתה וההזדמנויות הרבות. יחד נפתח חשיבה ביקורתית לסוגיות אזרחיות ופוליטיות, פעם בשבוע. סה"כ ארבעה מפגשים

מעגל גברים - מדורת השבט 

פעם גברים היו עובדים, יוצאים למסעות, צדים והכל ביחד, הבוגרים חנכו את הצעירים. מוזמנים להצטרף למפגשים בהם תהיו שותפים לקבוצת בנים, העוברת ביחד תהליך אינטימי, ניגע בנושאים כמו חברות, מיניות, אבהות ועוד. ההצטרפות להרפתקה מחייבת נוכחות בשלושת המפגשים. סיורים מודרכים לאתרי מורשת והיסטוריה בארץ

אוהבים לטייל? יש לנו משהו בשבילכם. סיורים לימודיים באתרי היסטוריה ומורשת בארץ בהנחיית צוות המש"צים, תלמידים המהווים את שכבת המנהיגות. סה"כ 2 סיורים בשנה. יעדים לבחירה יפורסמו בהמשך. מפגש עיוני והכנה יתקיים לפני כל סיור. השתתפות בסיורים כרוכה בדמי השתתפות סמליים.

סיורים לימודיים 

בא לכם לגוון את תחומי העניין שלכם? אתם מוזמנים לקחת חלק בהרצאות וסיורים לימודיים מתחומיי הדעת המובילים של ביה"ס - גאוגרפיה, אדריכלות, ניהול עסקי, מדעי הסביבה, ביולוגיה, ביוטכנולוגיה ועוד… לכל סיור יתקיים מפגש הכנה, טרום הסיור.השתתפות בסיורים כרוכה בדמי השתתפות סמליים.

פלאי הטכנולוגיה- קורס דיגיטל

העולם הדיגיטלי נראה לכם מסובך? לא בטוחים מה ההבדל בין אפליקציה לאתר? בואו להעמיק את ההיכרות שלכם עם ערוצי התקשורת של העולם החדש. ביחידות לימוד קטנות, נדגים איך ניתן להיכנס בקלות לפייסבוק, לגוגל, להזמין סרטים ועוד..4 מפגשים כל קורס. אין צורך בידע מקדים.

יצירה שהיא מתנה - קולאז' תמונות

רוצים להכין מתנה לכם או לנכדים? רוצים לשמר את הזיכרונות ? אתם מוזמנים להכין ביחד איתנו קולאז' תמונות ולוח שנה דיגיטלי. *ימים ושעות יפורסמו בהמשך..

 

להרשמה יש לפנות לפזית כץ 052-2772702

מועדון רמון